Witch Club
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Bun venit pe in incinta site-ului Witch Club .

AcasaPortalGalerieCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

I want really to slap you

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
oanyoany
Discipol avansat
Discipol avansat
oanyoany

feminin
Numarul mesajelor : 61
Varsta : 26
Stare de spirit : *Witch 4 ever *
Puncte vrajtoresti :
I want really to slap you Left_bar_bleue70 / 10070 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Monede :
I want really to slap you Left_bar_bleue75 / 10075 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Respectarea regulilor :
I want really to slap you Left_bar_bleue95 / 10095 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Data de inscriere : 25/12/2008

I want really to slap you Empty
MesajSubiect: I want really to slap you   I want really to slap you Icon_minitimeMar Ian 13 2009, 18:56

Trage un pumn tastaturii si vezi ce cuvant iti iese .. dupa aceea fa o propozitie ..
Exemplul meu : ovdu : ovidiu vede dude urate minihay
Sus In jos
Nobume Imai
Gardian
Gardian
Nobume Imai

feminin
Numarul mesajelor : 182
Varsta : 24
Localizare : Tumblr
Joburi/Distractii : Animanga ; Medicina
Stare de spirit : Pretty sadistic
Puncte vrajtoresti :
I want really to slap you Left_bar_bleue130 / 100130 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Monede :
I want really to slap you Left_bar_bleue320 / 100320 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Respectarea regulilor :
I want really to slap you Left_bar_bleue100 / 100100 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Data de inscriere : 07/01/2009

MesajSubiect: Re: I want really to slap you   I want really to slap you Icon_minitimeMar Ian 13 2009, 19:07

ok mie mi-a iesuit asta FAM

propozitie:Florina aduna mere Hay Hey
Sus In jos
http://kmuiyato.tumblr.com/
oanyoany
Discipol avansat
Discipol avansat
oanyoany

feminin
Numarul mesajelor : 61
Varsta : 26
Stare de spirit : *Witch 4 ever *
Puncte vrajtoresti :
I want really to slap you Left_bar_bleue70 / 10070 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Monede :
I want really to slap you Left_bar_bleue75 / 10075 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Respectarea regulilor :
I want really to slap you Left_bar_bleue95 / 10095 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Data de inscriere : 25/12/2008

MesajSubiect: Mai incerc o data   I want really to slap you Icon_minitimeMar Ian 13 2009, 19:10

Mai incerc o data : hdhg horia drenciu - handramaua guraliva ( nu puteam face brenciu ... , dar soory pentru fanii lui )
Sus In jos
doina_cornelia
Arhivrajitor
Arhivrajitor
doina_cornelia

feminin
Numarul mesajelor : 102
Varsta : 28
Joburi/Distractii : Dansul si cintatul
Stare de spirit : vesela si energica mereu
Puncte vrajtoresti :
I want really to slap you Left_bar_bleue40 / 10040 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Monede :
I want really to slap you Left_bar_bleue40 / 10040 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Respectarea regulilor :
I want really to slap you Left_bar_bleue100 / 100100 / 100I want really to slap you Right_bar_bleue

Data de inscriere : 11/02/2009

MesajSubiect: Re: I want really to slap you   I want really to slap you Icon_minitimeMar Feb 24 2009, 21:21

ajsa
Propozitie:astazi jocurile sunt amuzante
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: I want really to slap you   I want really to slap you Icon_minitime

Sus In jos

I want really to slap you
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Witch Club :: Discutii generale :: Kandrakarul propune jocuri-
Mergi direct la: